Hoe wordt het artikel verpakt? Zie je de naam aan de buitenkant van de verpakking?

Wij begrijpen dat de naam en het geslacht geheim moet blijven. Geen zorgen wij vertellen niks door. Al onze producten worden discreet verpakt zodat aan buitenkant van de verpakking geen naam of ontwerp te zien is.

Ik wil zelf de naam op het geboortebord plaatsen, kan dat?

Dat is zeker mogelijk bij de geboorteborden voor in de tuin! Vink bij het invullen van de gegevens aan: ik wil een bord zonder naam

Je kunt evt. bij opmerkingen invullen hoeveel letters de naam ongeveer gaat hebben, dan houden wij rekening met de juiste wit ruimte. 

Tip: schrijf eerst de naam lichtjes met potlood op het bord en trek deze daarna over met watervaste stift.

Hoe kies ik het juiste formaat?

Vind je het lastig om de juiste maat te kiezen? Hieronder een overzicht van de verschillende maten. De trotse moeder is in dit voorbeeld 1.70m. De maten zijn zonder de palen. Het meest gekozen formaat is 80 cm. Wil je liever een ander formaat, stuur ons dan even een berichtje er is veel mogelijk.geboortebord formaat kiezer

Hoe bevestig ik een geboortebord voor in de tuin?

Een geboortebord voor in de tuin is gemaakt van Forex®. Forex® is een zeer sterk, maar toch enigszins buigzaam materiaal waardoor het makkelijk is om te monteren. Je maakt dus eenvoudig een klein gaatje voor een schroefje. Pas wel op met de bedrukte laag. Een krasje is zo gemaakt en dat zou sonde zijn. Let op dat je de schroeven niet te diep in de plaat schroeft. Het oppervlak van de schroef dient gelijk te liggen met het oppervlak van het geboortebord. Wil je liever niet schroeven? Dan kun je voor een paar euro spiegelklemmen kopen bij de bouwmarkt.

Het bord kun je het beste bevestigen op een vierkante paal van minimaal 4cm x 4cm en ongeveer 2m lang. De paal moet ongeveer 80cm ingegraven worden. Tip; met een grondboor kun je eenvoudig een gat maken, als je deze zelf niet hebt kun je ze misschien bij familie lenen maar ze zijn ook bij verschillende bedrijven te huur (bijv. bij de Gamma).  (Het bevestigen van het bord is voor eigen verantwoording; wij geven geen garantie op stukgaan van het bord door het zelf bevestigen van materialen. Dit gaat normaal gesproken goed; wij krijgen hier zelden tot nooit klachten over.)

Hoe bevestig ik een geboortebord voor op het raam?

Het is heel eenvoudig om het geboortebord te bevestigen op het raam (of andere gladde ondergronden). Je kunt in onze webshop kiezen voor de bevestiging met dubbelzijdige tape of met zuignappen. Kies je voor dubbelzijdige tape, dan is het gebruik van het bord eenmalig, met zuignappen kun je het bord vaker gebruiken.

Als je kiest voor dubbelzijdig tape is het enige wat je hoeft te doen de beschermlaag aan de zijkanten te verwijderen en je raambord plakt. Als je kiest voor zuignappen bevestig je het bord heel eenvoudig op het raam! Onze zuignappen zijn voorzien van draadeind en bijbehorende moer.

Het bord wordt aan de voorzijde haaks op de kanalen gerild. Daardoor kun je het makkelijk vouwen en is het goed bestand tegen harde wind.

Ik wil graag het geboortebord aanpassen, kan dat?

We kunnen bijna alles aanpassen. Kleuren, lettertypes, formaat enz. Stuur ons een berichtje, we denken graag met je mee!

hoe wordt de tekst op het product geplaatst?

De gegevens worden exact overgenomen zoals in het invulveld wordt ingegeven. Wil je bijv. de naam in hoofdletters vul dit dan ook zo in. Bij de artikelfoto’s staat een overzicht van het lettertype, hierop kun je zien hoe alle letters er in jouw gekozen naam/tekst uitziet. Vindt je een letter niet mooi of duidelijk, stuur ons dan een berichtje dan denken we met je mee voor een ander lettertype. Wil je weten hoe het bord er uit komt te zien, vraag dan een proefdruk aan, het bord wordt verzonden nadat de proefdruk goedgekeurd is. De levertijd is dus mede afhankelijk van hoe snel er op de proefdruk gereageerd wordt.

Proefdruk

Indien je kiest voor een digitale proef pet mail ontvang je, nadat je de bestelling hebt afgerond, per e-mail een digitale proefdruk. Dit is een lage resolutie pdf. De proefdruk dient als voorbeeld voor het design dat je hebt gekozen en de specificaties die je hebt ingevuld (bijvoorbeeld: naam, lettertype, kleur geboortedatum enz.). Je kunt meerdere proefdrukken opvragen. Zodra het resultaat naar wens is en je per e-mail akkoord hebt gegeven, zullen wij het design laten drukken. Vanaf dan geldt de gekozen levertermijn. 

Wat is de levertijd?

Stickers worden verzonden via een brievenbuspakketje met PostNL, je hoeft hiervoor dus niet thuis te blijven.

De overige producten worden rechtstreeks vanuit de drukker (discreet) verzonden voornamelijk met DHL. U ontvangt van ons een track and trace code (uiterlijk de ochtend van de levering). Heeft u niks ontvangen stuur ons dan een berichtje dan sturen wij deze na. De producten worden verzonden binnen 1 tot 4 werkdagen. Spoedleveringen worden binnen 1 werkdag verzonden. Bestel je in het weekend met spoedlevering dan is de verwachte leverdatum de eerstvolgende dinsdag. 

Je bestelling wordt standaard tussen 08.00u en 18.00u bezorgd aan huis. DHL bezorgd niet in het weekend.

de track and trace code is nog niet zichtbaar

Het kan tot 24u duren voor de code zichtbaar is, is het na 24u nog niet zichtbaar stuur ons dan een berichtje met je ordernummer.

kan ik het product persoonlijk ophalen?

Ophalen is niet mogelijk, onze producten worden met grote zorg door onze partners (drukkerijen) geproduceerd en (discreet) verzonden.

ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Wanneer een bestelling goed is verwerkt, ontvang je van ons de orderbevestiging Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, kan het volgende gebeurd zijn:

– De e-mails kunnen in je map met ‘ongewenste post/ spam’ zijn beland
– De e-mails kunnen tegen zijn gehouden door het spamfilter van jouw e-mail provider
– Je kunt per ongeluk het verkeerde e-mailadres hebben ingevuld
– Je kunt per ongeluk een typefout hebben gemaakt in je e-mailadres
– De bestelling of betaling kan mislukt zijn, waardoor de bestelling niet is voltooid

Kijk daarom eerst in je map met ‘ongewenste post’. Voor de zekerheid zou je ook kunnen kijken op jouw betaalrekening om te zien of er een betaling is voldaan, maar houd er rekening mee dat dit misschien geen up-to-date weergave is, afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt.

Als je zeker wilt weten of jouw bestelling goed is doorgekomen of wat de status is, neem dan contact met ons op.

ik heb een kortingscode hoe kan ik deze inleveren?
  1. ga naar het winkelmandje rechtsbovenin
  2. onder winkelmand totalen kun je de kortingsbon of couponcode invullen
  3. klik op kortingsbon toepassen
Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen

Erg vervelend maar geen paniek.

Ondanks dat onze producten zorgvuldig worden ingepakt kan het gebeuren dat het product beschadigd geleverd word, helaas hebben we hier niet altijd invloed op. We willen dit wel netjes voor jullie oplossen. Als het product beschadigd aangekomen is, zorg dan dat je zo snel mogelijk (binnen 48 uur) contact met ons op neemt via de mail en stuur hierbij een foto van de beschadiging van het product en van de verpakking. Er wordt dan binnen 24u kosteloos een nieuw product verzonden.

Niet tevreden?

Wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Niet tevreden? Neem dan contact met ons op. Dan kijken we samen met jou naar een passende oplossing.